2016. január 30., szombat

Ha időmilliomos lennék...

Az előző, kedvenc sorozataimat bemutató írásomból, kihagytam azon szériákat, melyeket közel- illetve távoli jövőben el szeretnék kezdeni. Persze ezen tervemhez rengeteg szabadidő kellene. Ti tudjátok azt hol lehet venni?

1. Kezdjük talán pont egy olyan témakörrel, ami számomra is érthetetlen, hogy miért maradt ki eddig. Főleg, hogy ezen témakör volt kedvenc tantárgyam mind közül. Emlékszem középiskolában a padtársammal abban versenyeztünk, hogy ki tud belőle több ötöst szerezni. :-) Ezek a történelmi témájú sorozatok.

Róma: Annak idején imádtam az ókori történelmet tanulni, plusz már akkor is érdekelt a római jog és államigazgatás működése. Remélem erre is ki fog térni ez a sorozat!

Vikingek: Az északi kultúra is érdekel. Ha valami olyasmit nyújt ez a sorozat, mint anno a 13.harcos című film, akkor már elégedett leszek.

Borgiák: Bevallom ez már el lett kezdve, az első részt már megnéztem, ami tetszett. A katolikus egyházt, a pápaságot és a "sötét" középkort is olyan misztikum lengi körül, mely érdekel.

A katedrális: Szintén az egyház, illetve az angolszász történelem iránti érdeklődésem miatt került fel a listára.

Az uralkodónő: Sajnos Máriáról, a skótok királynőjéről kevés film jelenik meg, bezzeg Erzsébetről igen sok! Pedig kalandos élete volt.

Fekete vitorlák: A kalózos, hajós témák mindig is érdekeltek csak az utóbbi évek Karib-tenger kalózai bohózatok elvették a kedvem. Hátha ez a jónak mondott sorozat majd visszaadja!

2. A misztikusnak mondott sorozatok között is elég nagy a backlog-om :-( Íme:

Az Álmosvölgy legendája: A filmet rengetegszer láttam, mivel baromira tetszett, remélem ez nem lesz másként a sorozattal sem!

Limitless: szintén a hasonló című mozifilm miatt nézném, illetve a 2014-es Lucy című film is foglalkozott a témával és az is nagyon tetszett.

New Amsterdam: ezt a sorozatot, egyrészt a jó alapötlete, másrészt a főszereplőt alakító színész Nikolay Coster-Waldau miatt nézném végig. Mivel kíváncsi vagyok, hogy a Trónok harca előtt jó pár évvel is olyan jó alakított-e?

A titkok könyvtára: mindig is szerettem a kincskeresős Indiana Jones-os, Lara Croft-os, Sydney Fox-os hősöket és kalandjaikat. Meg a sorozat alapjáúl szolgáló filmeken is jól szórakoztam.

3. A tudományos fantasztikum témájában szerencsére sok olyan szériát láttam, ami érdekelt, de itt van még látnivalóm. :-)

A SHIELD ügynökei: Egy biztos, hogy a Marvel univerzuma folyamatosan olyan sebességgel tágul a vásznon, hogy alig  lehet vele tartani a lépést. Így maradt ki nekem eddig ez a sorozat is.

Éghasadás: Erre a sorozatra már régen szemet vetettem, mivel a Battle Los Angeles című film kvázi történeti folytatásának gondolom. Másrészt kíváncsi vagyok, hogy Carter doki hogyan boncol földönkívülit :-)

Dark Matter: Nagyon szerettem a Csillagkapu: Univerzum spinoff-ját, csak sajnos idő előtt lett vége. Itt azonos a készítő, hasonló a téma és nagyon várok már egy jó űrhajós, utazós sci-fi-re!

Halo: Alkonyzóna: Fiatalkoromban rajongtam a Halo videojáték szinte minden részéért. Főleg a Halo: Reach volt a kedvencem, a magyar utalásokkal. :-) Most már igazán kíváncsi vagyok, hogy mit hoztak ki belőle a TV sorozatokban élő szereplőkkel. Így az Alkonyzóna mellett a Forward Into Dawn minisorozatot is meg kívánom nézni a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése